Efter matchen

Rusade jag iväg för att hämta E.
 Eva och P, åkte och köpte sallad.
Mumsigt!
Väl hemma gick en propp. Tur att man hade en karl i huset. Kan ju inget sånt där:-( måste lära mig det!
och om han inte varit där så hade jag ju lärt mig :-P

Gu va vi snackade! Om allt och ingeting. I hela 4 timmar!
Skäms att vi satt i köket hela tiden.. borde ha tagit vårat furnuft till fånga och satt oss i soffan.. men nej nej!

Jag fick en objektiv syn på matchen. Vilket var jätte skönt. Jag hade nog inte givit ett så förvirrat intryck som jag trott.. *glad*
Sen fick jag höra att jag bröt bra. Vilket tränarna kanske inte tyckte. aja...

Tur att P var så insatt i matchen som han var.. att han inte tyckte att det var tråkigt eller så!! :-)

Ni är mycket varmt välkomna att se en annan match! SE om jag gör några framsteg:-) I Evas ögon var jag över förväntan. Bra att hon gått in med låga förväntningar.. för då är det större chans att glänsa. hihi

En sak jag funderat på såhär i efterhand. Den kedja jag spelade med tyckte inte alltid som jag tyckte i mina passningar och tänk. Jag tyckte att det var mycket enklare när den andra kedjan flängde runt. Passningarna kom där som skulle och satt där dom skulle. Aja... Det blir väl en till match får jag hoppas nu! Då lite mer, förhoppningsvis, klaffar!

Tack Kristin för peppningen.. på och utanför planen. Hörde din röst genom alla andras :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0