ARG

Jag är inget större fan av arbetsformedlingen.
Kommer dit, vänta i kö, äntligen min tur, tanten lägger inte ifrån sig det andra ärendet, väntar igen, hon ringer massa samtal, äntligen är det mig vi ska koncentrera oss på.
Datorerna är sega. Hon är tvungen att stänga av det och trycka på ON igen. Det byggs förfulla muggar uppe på taket så det banka och bökas.. låter som om dom närsomhelst ska borra sig igenom taket.
Datorn är superseg.. men vi knölar oss fram genom alla frågor. Vips.. klämmer hon ur sig..
 "MEN HALLÅ!"på mer finska än svenska... "Har du redan varit inskriven här?"
Ja det har jag...
"Men varför inte säga det då??" stönar hon fram..
MEN VARFÖR INTE FRÅGA DET DÅ?? kunde man ju undra.

Hon var sur och grinig... vad kan man begära? En tant över 60år.. väntar väl antagligen på sin pension. Inte förstog hon allt jag sa heller.. Varför då inte säga det då.. nej å tar hon upp ett annat samtalsämne istället..!!?????
dhhööö
Tur att jag fick en annan handledare än hon jag mötte idag. Förhoppningsvis är hon lite mer proffisionell :-)

Nej det slutade iaf med att jag fick fylla i mina meriter hemifrån. Vilket jag inte kunde göra i går kväll för att man inte fick göra det efter kl 22..? webben stängs tydligen ner.. helt kajko! Skit åt ams!



 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter alltför bekant.
Slår en signal när jag går till MVC :)
Kram

2008-02-07 @ 11:59:55
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0