En invalidooo

Jag har en invalido till sambo här hemma.
Stackarn har ju opererat sig.
Jonas "kryckan" Englund.
Kan inte vara lätt med omställningen från två friska ben, till två kryckor.
Tre trappor upp, bor vi ju också.
Tabletterna han tar är galet starka. Antligen så somnar han eller så svamlar han och är typ full.
Läskigt!
Men han kämpar på.

Här ska det till att duschas.


 


Nu är det inge synd om honom. Han har nämligen köpt sig ett XBOX. Tror inte att man kommer se mycket av honom, en längre tid framöver :-(


Kommentarer
Postat av: Anna

I fortsättningen kommer jag kalla Jonas för Kryckan :P

2008-12-17 @ 21:50:13
Postat av: Jonas

Lovar dig att så inte kommer bli fallet:-)

2008-12-19 @ 15:09:19
Postat av: Hanna

Jag har förbjudit tv och dataspel. Lite med glimten i ögat men jag har varit med om pojkvänner förr som blir helt asociala pga det. Nej tack! Vi har ju ett helt hus att renovera. Funderar på att ge ett i födelsedagspresent med lappen frihet under ansvar. Tur som är är det 10 månader kvar dit.

2008-12-21 @ 19:32:56
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0