Galet



Förra veckan berikade jag min vardag med TVÅ HELA GYM VISITER!
Som Jonas sa:
"Inte alltid man får en puss på gymmet" och " Har det någonsin hänt att du tränar mer än jag, en vecka när jag är helt frisk?"(pyttsan Jaaaaa, många gånger)
Å du Kristin, jag fick sendrag på magryggen övningen igen... måste se till att få igång denna muskel ordentligt :-)
Sen tränade jag ju två innebandyträningar och en match... fullt upp! Får inte mycket annat gjort...

För er alla som inte vet, så har jag bidragit med lite mer kvinnokraft på jobbet. Jag har dragit dit Jessica:-) Hon vart anställd på stört! hihi Så idag har vi gått igenom både det ena och det andra. Det vart nog lite korvstoppning. Men imorrn hoppas jag på ahaa upplevelser från Jessics sida :-)
Det är meningen att hon ska ta över mina arbetsuppgifter och att jag ska få ta ett steg upp till ren administratör. Skönt att få slippa telefon ansvaret när man ska arbeta administrativt. Det här ser jag som en utmaning :-)

I helgen spelade vi match mot Storvreta. Vinst med 9-4. Vi var ganska få.. men vi klarade ut det ganska så bra ändå :-) Jag fick lira lite back också... man ser spelet på ett helt annat sätt nerifrån *längtar tillbaka* men en kasse han jag hänga in iaf :-)

Elliott har hunnit varit sjuk också. Mitt på ena "lill-julen" tok-febrig och tok-mammig insåg vi att hemgång var enda alternativet. En kräka han han med på hallgolvet också. Tyckte så synd om honom. Men det blev inget mer med det. Sköööönt!!
En del julkort har vi försökt oss på också.. men det gav inge vidare resultat :-(




Efter 2 timmar dog mitt tålarmod!
Elliott var inte alls på humör för att visa något ordentligt leénde inte. NOPP

But I LOVE YOU ANYWAY!


Kommentarer
Postat av: Anna

Han ser verkligen lidande ut på den andra bilden, stackarn. "Mamma jag vill inte sitta på den här julbocken!!! Buhääää! Prova själv, inge kul!" ;) Krmaisar

2008-12-09 @ 06:59:39
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Lajsa

hahaha, vi tog the easy way i år och beställde julkort av syskonkorten dom tog på dagis, dom blev så himla bra! Så varför krångla till d :-) Du vet att man måste skicka iväg dom senast om en vecka va... ringer sen

2008-12-09 @ 07:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0