Förlåt!

Idag, snart, ska jag gå ner och lägga resten julkorten på lådan *skäms*
En bibba skickade vi iväg som vi skulle med julpåsen.
Sen hade vi några kvar, som vi inte hade julfrimärken till, så vi skulle köpa vanliga frimärken.
Som vanligt har det HELT ploppat ur min tankeverksamhet hela veckan... men nu när man börjar slappna av och tankarna är någon helt annan stans än på jobbet, då kommer man ihåg sådanna här vardagliga saker!


Nu ska jag knalla ner på Tomta-natta, men en trött Elliott.
Känner att jag är super social, men har ingen att umgås med:-(
Vännerna har ingen ork på fredagar och Jonas ska bort på annat håll.
Så jag får väl umgås med främlingar.
Vara sådär as jobbigt trevlig... haha

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0