Ett celebert besök

Snacka om att det var år och dagar sen vi sågs.
Tror bestämt att det var på studententdagen, för sisådär 5,5år sedan!

Men det var samme gamle Sparris som entrade mitt hem, här i Norrtälje igår.
Det var så kul. Vi hade massor att prata om. Det blev lite små uppdateringar här och var.

Anlednignen till att vi träffas igen, såhär på äldre dagar.. haha. Tror jag, är att vi har något gemensamt. Dom ska nämligen också bilda familj. Dom har en liten knodd i magen.
Hon hade en så fiiiin liten kula :-)

Nu är det mycket gravidt här runt i kring.
Chefen åkte in imorse på fölossningen för snitt, en annan kollegas fru ska ha i maj och en annan i juli. 3 av mina vänner ska ha inom ett halvår... JAG VILL NOG OXÅ HA EN LITEN! Men att gå igenom garaviditeten, det har jag inte tid med nu.. det får vänta. Så jag fåt hålla mig till tååååååås med alla andra små krakar som ska födas!!
Gulli-gull!!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Visst blir man väl lite sugen =)

2008-12-29 @ 22:19:03
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Danne & Anna

Vilka 3 kompisar ska ha barn snart? Kram

2008-12-29 @ 22:33:07
Postat av: hannah

vänta ett tag så kan du få gulla med min blivande bebis.. haha.. men de lär ju dröja!.. men iaf- du får gulla om du vill!

2008-12-30 @ 05:45:04
Postat av: hannah

vänta ett tag så kan du få gulla med min blivande bebis.. haha.. men de lär ju dröja!.. men iaf- du får gulla om du vill!

2008-12-30 @ 05:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0