Detektivarbete följetång del 4

Lite finuleri:
Min kvinnliga bekant var alldels för, upp över öronen, betuddad i denna Allsvenke fotbollsspelare, så att hon inte såg varnings teckena. Det är ju lätt att vara efterklok.

Han sökte upp henne, han ville inte tala om på VILKEN resebyrå han arbetade, han kunde grundligt berätta hur hennes ass såg ut :-) (efter att han sett henne på bild kom vi på i efterhand) men han sa att han sett den IRL. Eftersom att han  kunde lokalisera gatorna så bra, kändes det tydligen som att han bodde där. De var påväg att ses en gång mitt i natten, efter att dom pratat i telefonen i 3 timmar. Men det lyckades han slingra sig ur i sista sekund.

Det riktigt konstiga är att han sa sig KÖRA AUDI och SNUSA. Detta hade nämligen min kvinnliga bekant nämnt för sitt ex, ett antal gånger... att hon tycker det är sexigt (!?? Wierdo, haha) Exet är mycket bitter och beter sig mycket konstigt.
Men skulle han kunna "hyra" en kille, för att lura min kvinnliga bekant?

Till saken hör att, vissa oanständiga, bilder via mms har skickats mellan parterna. Vilken stör min kvinnliga bekant OTROLIGT mycket! Hur kund jag vara så dum? Kåt.. antagligen. Haha

JAG HAR NÄMLIGEN EN BILD PÅ FÖRÖVAREN SOM SÄGER SIG VARA A* H*.
Det är antagligen inte han... stackars kille som då är ovetande om att hans bilder sprids av en psykopat.
Eller är det han?
hmm...

Så vad händer nu?
Vad är nästa steg till att hitta och lokalisera vår förövare?
Något tips från er?
Någon kanske sitter där hemma med den lilla lilla ledtråden  som kan knäcka detta. Någon outforskad bana mina tankar ännu inte vandrat? :-)

Bakgrund


Söker :
Okänd person
Frågor: Finns han? Vem är han?

Bakgrund: Träffats på en dejtingsida. Utger sig för att ha spelat fotboll i Allsvenskan. Säger sig arbeta som resesäljare. Bosatt i en mellanstor ort i mellansverige. Han säger sig känna till staden mycket väl.
Han har messat mycket med en kvinnlig bekant till mig. Dom har pratat i telefonen minst en gång. Hans telefonnummer finns ej på Eniro eller Hitta. Finns inga träffar på honom på google.

Han hade sett henne ute X antal gånger. Kunde beskriva hennes bakdel grundligt. Han sa sig snusa och köra audi.

Senaste nytt: Dom bestämde träff, pratade på msn på kvällen. Min kvinnliga bekant gick iväg på förfest för att sedan sluta upp i hans sällskap, men olika saker ledde till att dom tillslut inte sågs. (Utan att veta att den andre fick förhinder)
Nu har han varit spårlöst försvunnen i flera veckor (?)
Inte loggat in på varesig facebook eller dejtingsidan. Hans mobil är avstängd och leveransrepporter kommer inte fram.


Vad har hänt?

Fortsättning följer...


Åtgärd : ska imorgon ringa några samtal och höra mig för om personen ifråga har vistats på vissa ställen han säger att han har.

Återkommer med mer information under morgondagen.

Åtgärd: Jag ringde till GIFSundsvalls kontor och frågade om det hade spelat någon vid namn A* H* i deras trupp f.o.m 1999 och frammåt!?

Svaret var NEJ!

Jag har även kollat runt på eniro och sökt på hans namn i dom städer han uppgett sig vara skriven i.
Vad tror ni svaret blev!?
NADA personas!

På hans konto på Facebook har han enbart kvinnliga vänner, överhela landet. (Varningstecken)

Detta är väldigt otäckt. Kan han vara en man med onda aningar?
Det hoppas vi att vi aldrig behöver få reda på.

Men mitt sökande tar inte riktigt slut än.

Det är en liten tråd som jag måste följa upp...

fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Hille

Man kan tro det är jag som sagt det där om snuset:-) Jag tyckte ju snus var hett:-)

2008-08-31 @ 12:46:01
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: sanna

hmm uush vad läskigt endå :/ kan ju vart vem som hällst! om det var han skulle han ju antagligen vara anställd där han sa att han va, eller finnas med i laget! hm hm skumt..

2008-08-31 @ 17:43:13
URL: http://sannastankar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0