less

Jag e så less på denna dag.
Dagen började med en arbetsintervju. Gick väl ok!
Sen får man ett telefonsamtal av en arbetsgivare som höjer en i skyarna och som hela veckan har velat anställa mig. Men det har funnnits en hake.
Jag har jobbat några timmar för en konkurrent.
Därför betvivlade han min lojalitet. JÄVLA ASS!!
Jag sa iaf att jag tog illa vid mig.
Å då skulle jag inte ta det personligt... IM MY ASS!
Han hade varit med om liknande förrut, där det gått åt skogen.
Vad fanns det mer för mig att göra? Mer än att bevisa motsatsen.
Men NEJ!

Jag var tvungen att gråta en skvätt.
Ska det falla på något så tycker jag att det ska vara något konkret.
Typ, kompetensen eller kommunikationen.
Men NEJ!
LOJALITETEN!

ARG ARG ARG ARG ARG ARG ARG ARG ARG ARG

Träningen gick skit!
Är ifs ganska så impad på min löparrunda.
Kände nån stans mitt i att det var dags att stretcha vaden.
Men NEJ!
Jag valde att fortsätta som alla andra.
SKIT fick jag för det. Sista 200 metrarna var jag tvungen att gå!
*kramp kramp*
Det som stööööör mig så är att konditionsmessigt HADE JAG KLARAT DET!
*STJÄRNA TILL MIG*

Övriga träningen gick sådär.
Trött på att inte synas på planen.
Jag verkar vara osynlig (?)
Inte EN PASS på.
Galet.
Å Frii, Det var jag mååånga gånger.
Men NEJ!

Nu ska jag hoppa in i duchen. Sen ner bland nytvättade lakarn och hoppas på att få vakna upp till en roligare dag!
TACK!


Kommentarer
Postat av: Micaela

hm stackars =( hoppas denna dag är bättre!!

2008-08-22 @ 10:39:46
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Anna

Kämpa på med innebandyn och jobbet! :) Nej jag vet inte varifrån, jag har inte laddat hem något tex. Jag har aldrig fått virus på den förrut, men nu lär jag väl lämna in den. Kram

2008-08-22 @ 15:10:43
Postat av: sanna

efter regn kommer solsken :) ett litet ordspråk som tröstar mig under mörka dagar

2008-08-23 @ 20:02:06
URL: http://sannastankar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0