Regn regn, dans och framsteg

Tråkiga dag!
Elliott klättar på väggarna här hemma.
Det ska ju vara livat här i staden i helgen. Precis nedanför oss, i parken, är det Norrtälje kalaset... med amssor av artister och markader. Men vem orkar bli blöt?




Tvn har varit på mestades av dagen. SO YO THINK YO CAN DANCE! *wow* Tänk om man kunde dansa. Har alltid varit intresserad av dans Funk, Street, styrdans :-)) Om jag fick leva om mitt liv skulle jag bli dansare. Det är väl försent nu, I guess. Det ser ju och Är så jädrans roligt att dansa!!



Elliott har ögonen och öronen på helspänn hela dagarna. Han härmas och föröker göra allt jag gör. Så man får akta sig. Råkar jag sätta mig på vardagsrumsbordet för att sätta på videon så VIPS så sitter han där oxå.
Han har börjat koppla ihop att ett och ett blir två oxå. Som nu när jag sitter vid datorn. Han vände sig om, fick syn på stolen 3 meter bort, släpade den hit och placerade den intill mig, klättrade upp och satte sig på stolen. Sen petade han på mig " och nu då?" " vad för roligt händer det här då?" "nått kul måste det ju vara, för du sitter ju här en hel del"

Han blir bar astörre och större. Och på måndag börjar inskolningen på dagis.
Mycket nu.


Vad hittar ni på en sånhär regning dag?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Stora killen!! ÅÅ saknar verkligen!! ingen impulsresa till västerås?? Snälla!! Nu kanske? :D

LIIINA!! Det finns inga dåliga väder- skaffa regnställ! Elliott måste väl få åleka i vattenpölarna? ;D

2008-08-02 @ 15:31:37
URL: http://hannahmed2h.blogg.se/
Postat av: Eva Peva

Åh han blir så stor..snyft Måste få träffa snart saknar =( Dig med för den delen!

2008-08-03 @ 09:12:02
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0