Norrtälje kalaset

Kvällen började med ett glas *harkel* några glas vin.



Sen gled Johanna och jag ner till partytältet i parken.
I ÖSREGNET.
Vi var dyblöta, i parken kryssade vi bland träden för att få lite tak.
När vi äntligen entrade stället la vi märke till att VI var dom enda som var blöta. ???
Det rann ner under linnet och håret var tungt och tjockt.
Ähh, konstigt nog kände jag inte igen en kotte, förrutom Peter Sipen som var DJ. Så det var bara att ruffsa till kalufsen och snubbla vidare i högklackat på gräsmattan.
*Wet look*
Man kände sig mer full än vanligt.. om inte annat såg man nog ganska packad ut, när man trippade på tå för att inte sättan er klackarna och sjunka ner några centimeter.

Helt plötsligt försvann all elektricitet, läbbans!! Bilden i tältet är tagen just då!

 

Här står vi genomblöta, under ett dåligt träd som inte kunde hålla tätt och väntar på Chuffören Mattias.


Kommentarer
Postat av: Veronica

hej hej , vad roligt att du gillar min blogg!

Jag har känt hannah sen jag var liten, nu när ja kkikat på din blogg så gissar jag att du är hannahs svägerska Lina :P

Jag vet inte vad dom väger men kan ta reda på det. är inte hemma just nu. Jag tror jag tog standard. Dom är halvblanka och känns väldigt rejäla :D Jag är jätte nöjd!





2008-08-04 @ 17:57:36
URL: http://humlisen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0