Jagar jagar jagar

Jag tycker inte att jag gör något annat...

Jagar jag inte Elliott, så jagar jag jobb... är det inte så, så jagar jag boll på innebandyplanen:-)

Ringde precis ett större företag här i Norrtälje och frågade om dom hade någon Receptionist/kundtjänst/ ekonomi assitenst tjänst ledig!
Nej, tyvärr inte för tillfället! Men det är möjligt att det blir det i framtiden.. så jag skulle melja min ansökan.
Aja, bättre lycka nästa gång!

Vad gör jag nu då??
Vad är det för fel på mig?
Varför kan inte en helt frisk och arbetvillig tjej/kvinna/mamma få ett jobb?
Är det för att jag har barn?
Såhär kan det inte hålla på längre nu.. jag har försökt med allt!
Ringt före för att höra mig för om tjänsten, lämnat in arbetsansökan (antingen personligen.. om inte det går så via mejl), ringt några dagar efteråt och hört om dom fått in den, sen har jag ringt ytterligare en vecka senare för att höra om tjänsten har blivit tillsatt. (ett heltids jobb, att söka jobb)
VAD GÖR JAG FÖR FEEEEEEEEEL!?
Arbetsansökan är det inge fel på... Har fått den noga granskad av olika företag.

Jag är less!

Kommentarer
Postat av: Hille

Hej Vännen! Fick du itne ett jobb tyckte jag lisa sa?? Jag håller med dig om att söka jobb, det är ett heltidsjobb:-( Och oftast får man inte ens ett nejtack. Hoppas ni mår bra annars. Kämpa på. Puss

2008-08-29 @ 15:43:42
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: sanna

jag tycker det går ganska bra med tanke på att lla jobb jag sökt, förutom det jag har nu då, har ingen ens tagit sig tid att lämna återbud! Jag tror det kommer nån som hör av sig snart :) kämpa på!

2008-08-29 @ 21:21:59
URL: http://sannastankar.devote.se
Postat av: Marih

Om jag ändå kunde hjälpa till. Du är så start som kämpar på och tycker företagen är dumma om dom inte ser vilken hyvens tjej dom har som söker. Kan inte annat än fortsätta önska dig lycka till tjejen!!

Kommer snart upp och då hoppas jag vi ses :-)

2008-08-30 @ 16:20:41
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0