Fuldag



Typiskt att ha en fuldag, just på den dagen man ska på intervju!! (antagligen därför det blev en fuldag)
Håret ligger fel, kläderna sitter fel, sminkningen går käpprätt åt h*****och man känner sig som en flodkossa.
Tillråga på allt, så känner jag när jag sätter mig i bilen, att min handväska lukar KATTPISS, det stiiiiiiiiinker.
Stället jag skulle till är en ganska stor klädkedja, jag visste inte riktigt innan om det var något för mig... men väl på plats skulle jag bara ha det! (vinnar instinkten tog vid precis i rätt tillfälle)
Det var bara att skaka av sig nervositeten och entra stället som "Störst Bäst och Vackrast"

Det första jag gjorde var att räcka över min stiliga CV. Han läste igenom den och kommenterade den lite.
Jag blev lite förvånad. Han satt och bläddrade i papperna och pratade om scheman hit och dit. Det var någon som skulle sluta i Oktober, det var först då det fanns en plats ledig. Han hade tänkt lägga ut tjänsten, men menade på att jag hade dykt upp så pass bra i tiden att han kankse inte behövde det. POSITIVT!
Jag fick reda på att jag var intressant för tjänsten och att han skulle höra av sig inom 2 veckor när han hade gjort klart schemat, så att han visste hur mycket timmar det skulle bli.
LOVELY!!!
Sen kände jag igenom honom så in i nordingen. Så jag frågade varför?
Jo, då visade det sig att han är domare innebandy :-), så vi har nog setts på planen sa han! hihi

Nu börjar den eviga väntan då...

väntar

väntar

väntar

otålig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var väl ingen fuldag! jättefin ju!

2008-08-13 @ 12:20:53
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Eva Peva

Jag tycker du var supersöt gumman!!!! =D

håller tummarna

2008-08-13 @ 13:39:21
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Sanna

fuldagar är nog väldigt psykiskt, jag får dom också på dom mest opassande tillfällen hhaha tror det är nerverna som spelar ett spratt =) men det verkade ju gått finemang! hoppas hoppas hoppas och håller tummarna för syster

2008-08-13 @ 14:55:47
URL: http://sannastankar.devote.se
Postat av: Micaela

trots den sura minen är du underbart vacker lina!! =) kul att det gick bra!

2008-08-13 @ 20:20:07
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0