Födelsedagskalas

Mycket födelsedagar nu, såhär på sensommaren.

Nästa helg fyller vår Gudson Olle 2år. Men eftersom att pappa-Tobbe inte kommer att vara hemma då, så firas han den här helgen :-)

 






Jag tog på mig uppgiften att baka N*bollar till kalaset.
Om jag bott på 37kvm, med pyttelitet kök och ingen ordentlig frys, hade jag nog lite motvillgit , men ändå tackat JA till lite hjälp med bakningen.

Nu när jag stod med min 4e sats bolle-smet, så slog det mig.
Jag har bakat bollar på
20dl havregryn
6dl socker
300g smör
12msk kakao
2 koppar kaffe
+ en del vaniljsocker

åå va jag skulle vilja gå i högstadiet.
bara glida hem med en polare
kanske göra läxan och
smaska i sig en hel
bollesmet
haha.
MUMMA!

Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Tror jag med att jag har.. Har varken tiden eller orken att sitta vid datorn..suck

2008-08-24 @ 20:22:48
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Eva Peva

Jag ska göra mitt bästa!! hihi =P

2008-08-24 @ 21:02:59
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0