Västerås

Nu är vi i västerås!!!

Hannah Elliotts faster (fast tear) har fyllt år och vi har varit på restaurang och firat henne. Jag slängde i mig en plankstek. jäklar va mätt jag blev.
Sen vart det lite Sytemet, tandborstar på Claes Ohlson och sist men inte minst ett par nya pumps :-)
Jag med min ekonomi ska väl hålla igen... egentligen...

Ikväll är det tänkt att vi ska ut å partaja. Just nu är jag jätte sugen!!
Men vid tanken på operationen som gjordes för några månader sen så blir jag mindre sugen.
Folks stirrar så jävligt!
Men jag förstår.
Jag hade kanske oxå undrat.. jag klandrar dom inte.
En titt... räcker.. för att konstatera... sen får ni gärna sluta glo!

Jag har med mig hela garderoben hit.. får se vad som väljs :-P

Vad ska ni hitta på då?

kramkram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Anna H

Helgen tillbringas på Stadium, ååå så kul.... *blä* Kram

2008-04-05 @ 18:09:08
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0