SKÄRPNING!

Bläddrade igenom Norrtäljetidningen idag... Ögonen fastnar på köp och sälj marknadens spalter. Det kritiska ögat ploppade visst fram. 
Ursäkta bildkvalitén! Det är mot min religion att ge ut sånna här bilder.. men jag hade bara mobilkameran till hands.

1,


"Flat- retriver" står det.
Flata har enligt mig en heeelt annan betydelse.

2,


Här säljs ett par Jeans. Men dom har inte riktigt lyckats med texten.
"Nypris 1.
899:- Nu: 1000:-"

3,


Sffa??
Det ska stå Soffa.

4,


ROLIGT!
"Färg-t"
Finns svart-vita fortfarande på marknaden? haha


Har sem.vikarierna börjat redan?
Får man göra sånna här fel?

SKÄRPNING AFTONBLADET!
Dom skriver om foppatoffeln i en artikel och har en FEJK-foppa-toffel på bilden! SKÄRPNING!
  FEJK vs ÄKTA 
Ni som säger att det inte är någon skillnad. Ni har aldrig haft ett par riktiga.

Kommentarer
Postat av: Sara

hallå! flatreteriever...inget konstigt med det. Vi ska köpa en sån faktiskt, borde få hem henne till efter midsommar.. Lägenhet är också köpt, tillträde 16 maj :) överlycklig! Väldigt underhållande att läsa din blogg, Lina! Vi hörs! Kramar, hälsa la familia

2008-04-23 @ 07:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0