Helgens skönaste resa i bilder

MINA BRUTTOR OCH JAG!
image280



Jag och Lisa planerade in en Surprice-resa ner till självaste Hovmantorps sexigaste brutta!
Vår allas underbaraste Hölena!
Snacka om att hon blev förvånad när vi mitt på självaste gågatan HOPPAR FRAM OCH ÖVERRASKAR!
(vi fick leta efter hennes haka i flera minuter efteråt)
Vi stog och tryckte bakom en P-skylt .eller vad det nu var... som Bill å Bull stod vi där å fnissade och stack fram huvudena då och då. En gubbe gick förbi och gapskrattade. Vi såg säkert ur-lustiga ut. Men det skiiiiter vi i. Vi hade bara vår Hölena i tankarna!!


Vi gjord en tripp till Glasrikets härligeter. Bla Kosta Boda

image281

Sen var vi ute och promenerade/gympade.
Stretching pågår... till saken hör att vi nyss käkat fläskfilé och kände oss som dumderklumpar alla 3.

Skutt, skutt. Glädjehopp!



Hölena försökte hon med



Till slut gick det, nästan...



Pille-pill på månen



Like the moon hits the sky like a big pizzaslice.. thats AMOREEEE.

image286




Det var så otroligt jäkla mysigt att komma ner och umgås med 2 av sina finaste vänner :-P
Det blev mycket soff-gos. Men det var sååå välbehövligt!
Hur ofta kan man nuförtiden äta frukots framför tv:n och bara slappa framför en film??
ÅÅÅÅ... det var som en oas.. av TONVIS av skratt, daller, god mat och kärlek.


Ni är så fina!

image289

Kommentarer
Postat av: Hannah

hahahahahaha!! ni verkar ha haft lika trevligt som oss!!:D:Dgu så kul!!:D krampussen

2008-04-21 @ 01:05:12
URL: http://hannahmed2h.blogg.se
Postat av: Eva Peva

Vad mysigt ni verkar ha haft det! =D

2008-04-21 @ 07:09:59
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se
Postat av: Hanna

vad kul! fina bilder! :)

2008-04-21 @ 08:49:02
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Anna H

Vilken myshelg :)

2008-04-21 @ 14:39:27
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Emma

Gud vad fina bilder! Ni verkar ha haft det riktigt bra!
puss

2008-04-22 @ 11:05:05
URL: http://rodemma.blogg.se
Postat av: Hölena

Ni gjorde verkligen den här helgen till något bra. Det kommer jag kunna leva på länge länge:-) Ni är för underbara. Du kunde ha skippat bilden då Paulan upptäckte att man ser springan på min rumpa:p
Ni är guld värda och mycket mer. Vad vore jag utan er??? I LOVE YOU!!! Kom snart tillbaka på soffmys. Ni är välkomna 7 dagar i veckan. PUSS!

2008-04-22 @ 19:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0