Backstreet boys i Sverige


Två fnissiga damer påväg att möta boysen
sen att det var flera tusen andra där..
Det brydde vi oss inte om.
Dom var här för vår skull... för att vi skulle få lite flaschbacks från förr i tiden!

image252


image245



Vi var båda så förvånade efteråt att dom gjort så många hits.
Men jag klagar INTE!
Där satt man med värdens bästa Lisa och gungade i takt med musiken.
Eller ja.. ska jag vara ärlig så...
 hmm SKA JAG?
DET HÄRLIGA VAR ATT MAN KUNDE SJUNGA MED, HÖGT Å LJUDLIGT!

"Quit playin games with my heart"



image246

Vilka moves dom bjöd på...


Nu kanske ni undrar hur jag fick in kameran!?
Det var ett jäkla sjåå.
Vill ju inte bli av med den å jag går inte en meter utan den.
Så ja..
Tryckte ner den mellan pattarna ( ni som vet så är den ju inte sås liten å smidig) så jag fick en DDx2 byst.
Men med Lisas + min sjal så såg jag ut som Dolly Parton.
Vakterna rotade igenom väskan å kände på ryggen... och om han hade tagit mig på pattarna hade han inte känt ett dugg.
För det försäkrade Lisa mig om innan.
Gu vilket sjå det var.
Bilder kommer sen.




image247

Dom är hääääär!!! *asg*

image248

Som en skänk från ovan...

image249

Förut var detta min ögonsten.. men nu vet jag bättre än så.. HAHAHAHA

image250

"All I have to give"

image251

TACK för födelsedagspresenten Lisa!
Dagen och sällskapet kunde inte bli bättre!!
Puss



Det var ju meningen att vi skulle ha följt med våra grabs upp till hotellet, sen till USA och rödamattor.
Men vi var så trötta.
Längtade efter våra barn.
Vi tar det nästa gång.
Skönt att våra sambos har sånt överseende med detta.




Förresten kom vi på att vi är ju praktiskt taget bästa vänner med Paris Hilton nu.
För Nick har ju dejtat henne och han såg vi igår.
Så ja...
Vi är praktiskt tagen BÄSTA VÄNNER!



Kommentarer
Postat av: Anna H

Åh vilka minnen :) Hoppas ni hade kul, men det tvivlar jag inte på :) Kramar

2008-04-15 @ 09:48:47
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Lajsa

HAHAHAH!! Va bra bilderna blev!
Idag känns det som rätt beslut att tacka nej till dom heta erbjudanden vi fick av grabbarna, sååå jobbigt d skulle vart att behöva hänga med på coola fester och å leva i lyx, Nä inget för mej helt enkelt. Synd bara att dom blev såå ledsna...

2008-04-15 @ 10:37:33
Postat av: Eva Peva

*haha* Vilka underbara bilder! Såg ut som om ni hade det megabra! *var ni värda* =D

2008-04-15 @ 10:41:05
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se
Postat av: Micaela

=) kul!!!

2008-04-15 @ 15:08:17
URL: http://micaelasruta.blogg.se
Postat av: Hanna

Hade jag velat gå på, haha, hade inte ens hört att de skulle komma till vårat kalla land. fördelen med konserter och duschen är att man verkligen kan sjunga ut de vackra toner vi (iaf jag) sitter inne med 24/7.pussss

2008-04-15 @ 18:30:09
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hölena

sjöng du som du gjorde i bilen???:-) Haha...jag kan
tänka mig att du var i extas:-)

2008-04-17 @ 18:24:58
Postat av: Sanna

Coolt =) Smög du in kameran på samma sätt som på Eminem konserten? - Det är väll ingen som visiterar i brallan! hahaha men de blev mycket bättre bilder än då iafall,då eminem såg ut som en liten blå prick på stora scenen. Jag skrev en uppsatts om dig föresten och din besatthet av bsb på svenskan. HAHA Tackar för insperationen syster *moahahah* där fick du för alla bilder du snott från min blogg *blink blink*

2008-04-18 @ 22:00:07
URL: http://sannatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0