Vem är jag?

Lina helt enkelt!

Har en son, E som kommer att dyka upp en hel del på denna sida, eftersom att han är en STOR del av mitt liv :-) typ ALLT!! Föddes i Mars -07.
J är min sambo sen snart 3 år tillbaka och pojkvän sen 6år(i februari) tillbaka!

Annars ÄR jag envis(har jag hört), snäll (hatar det ordet, för det betyder ingenting), fotointresserad (fotar och redigerar bilder nästan jämt), matglad (är ingen rolig människa att umgås med på tom mage, tomgång= inget för mig), glad i övrigt, arbetslös efter mammaledigheten... (blink, blink till alla arbetsgivare) nej, nu vart nästan det här en arbetsansökan.. haha

Nu till vad jag HAR... Ett liv (faktiskt) i Norrtälje, en familj bestående av  Jonas och vår otroligt underbara son (som förövrigt har börjat att ål/krypa sig fram), en fin å mysig lägenhet, en kamera som jag värdesätter högt min Konika Minolta A 200(även fast du bråkat med mig ett tag), vänner som bestått i vått och torrt,  (ni vet vilka ni är) :-D

När jag var liten reste vi inte mycket utomlands, möjligtvis till Danmark och legoland.. hahah
men hela sverige har man minsann sett. Med husvagnen på släp åkte vi upp till mormor och morfar i norr och till Ölands fina sandstränder i söder. och för att inte glömma alla dessa cuper i fotboll och innebandy som tog oss från stad till stad.
Men nu på senare tid när man fått stått på egna ben då har det blivit lite av ett intresse att resa och se saker...
Kenya- 03, med Eva och övriga afrikaklassen, synd Mickis att vi inte umgicks mer under den tiden.
(spanien med klassen om det räknas -03)
Mexico-05, med J... å hur underbart var inte det?
Prag-06, weekend där J fick för sig att fria (det låg nog mycket betänketid bakom det) han till och med ringde far min på arlanda och frågade om lov!! GULL!!
Kroatien-07 Vår lilla famil + Johanna och Mattias... en vecka i solen, mycket mysigt!

Det ska nog vara det mesta.. om du nu orkat dig igenom det... inte så intressant kanske... men ett måste för mig, så att jag kan gå vidare och börja mitt riktiga pladder om dagens bestyr, måsten, tankar, funderíngar.

Just nu sitter jag vid barbordet i vardagsrummet och lyssnar på Karlsson på taket. "Genom kloka karlsson, ingen faktiskt ingen annan Karlsson, gillar jag så bra som mig" medans Elliott ligger nedanför och sug/biter lite på sina ny klossar som han fick av mormor igår. mumma! Han har ju börjat krypåla sig fram... han ligger alltså inte kvar på samma plats som man lämnade honom när man går ut ur rummet. HEMSKT! I hela hans liv 7 månader, har jag vetat vart jag har honom.. hur ska det här sluta? 

nej han börjat tycka att det här är tråkigt nu.. bäst att ägna lite tid åt min son, kankse stoppa klossarna i lådan.. JAA!

puss å hej leverpastäj

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra där lina man blir glad av att skriva...och beroende kommer du att bli vare sig du vill eller inte, denna drog är mycket stark.
ska bli spännande att följa dej...
PUSS

2007-10-28 @ 23:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0