Välkomna på Dunnis party!!

Hej alla vänner å alla som ajg känner! Välkomna på Dunnisparty hos mig nästa lördag den 1 dec... tänkte köra det i samband med en liten mysig "1a adventsfika"... Det vore la mysigt tycker jag :-D
För er som inte vet så är det barnkläder som ska säljas... så ni inte kommer hit på värsta kåt-humöret.. nej det får vi ta en annan gång!! Ta gärna med en vän vettja.. nån som ska få barn eller kankse redan har... alla är välkomna!! Hör bara av er först så jag vet!!

Några jag vet som läser detta som kan vara intresserade...

Laj...ta med dig nån av änglarna vettja, eller varför inte båda :-D
Em... vore kul om du kom, å ta med dig tokgravida Ha...
Mi... du kan behöva komma in i den här svängen, ta med dig magen å kom, Sa kanske också vill komma!?
Je... du tackar la inte nej! :-D ta med dig Te och kom upp!
förlåt om jag glömt någon :-)

Sen tänkte jag att mammagruppen skulle joina :-D

Det låter la bra!? trallalala la laaaaaaaaa...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är det ngt som kommer med "bebis-paketet"?
Hur är det med dej o elliott?
kram

2007-11-23 @ 22:54:31
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Jenny

Åh vad det låter trevligt! Men vi ska ju på dop i Falun just den helgen...typiskt! Annars hade vi självklart kommit! :) kramisar

2007-11-24 @ 11:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0