Han bits!

Den 9 Nov 2007 bet E sin mamma i fingret, för första gången!! jag stack ju ifs in fingrarna självmant, helt på egen vilja, men inte trodde väl jag att nån tandsing hade hunnit titta fram så fort!! Aj aj, dessa riskorn kan göra ont.. det går ju över på engång när han släpper förståss! Det ska dokumenteras i histore böckerna!!

Och budandet fortsätter.. men nu på en annan lya. den hade precis kommit ut men vi var på en förhandstitt :-) vi chansade och la ett bud med 60 tusen över utbudet, om dom inte ville ha det gick dom vidare med de offeciella visningarna.. men då gäller inte vårat bud längre! Inte tog dom det inte! nej nej.. dom ville ha 160 tusen mer än vad utbudet låg på... LYCKA TILL!! sa vi. då måste man ju börja diskutera vad dom har satt för utpris egentligen!?!?
Vi väntar på visningarna och hoppas på det bästa! att dom inte får den sålt över de vi först la! haha... så attraktivt är inte området och visst dom kankse har lagt ner endel på lägenheten... men med 5 å 2 i hyra vette fasiken om dom får ut mycket mer över miljonen! Aja, det är bara att vänta å se...

Igår var sista ansökningsdagen på banktjänsten (som jag visst sökte)  inte för att jag känner att jag har en chans egentligen! Inte på den tjänsten... men det tyckte väl antagligen rekryteraren.. aja, får se nu närmaste dagarna då!! :-)

Åh nej, nu kom jag ju på... dagarna kryper ju bara närmare å närmare dagen med stort D!! herregud! hur skulle det se ut om jag får komma på interjvu nån av dom dagnarna.. det går ju inte... jag kan ju inte tacka nej!! åh nej!! hur ska det här gå? faaaaaaaan.. typiskt!
aja.. har ju itne kommit dit än! får gråta när det visar sig i så fall!

tralla laaa, snart är det fars daa´!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja man kan ju undra varför man har en VIP-visning då?! Tror de att de som kollar på den visningen ska lägga 160 över bara för att man känner för det, puckon! ;)

2007-11-11 @ 15:31:55
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0