Första dagen...

Är det nån som kan svara på vad UNIKA besökare betyder? när man går in på översikt och kollar statistiken..!? vilka e dom?

Idag har vi inte fått många knop gjorda. Vi var nere på mitt hak nere på stan.. L Café, jag går verkligen alltid dit.. minst 2 ggr i veckan. Jag käkade ,som jag alltid gör, deras underbara kyckling focaccas(tror det stavas så)... det var jag E och Kr.
Hur mysigt som helst... träffar inte Kr så mycket längre, förut hängde vi ganska mycket.. men det har kommit av sig... vi har så olika liv.. hon pluggar å jobbar å tränar, och kommer verkligen nån stans i livet... vet vad hon vill!!
*harkel* här är jag!! jag skulle vilja veta vad jag vill i mitt liv.. vore så mycket enklare då.
Å mitt i maten ringen Ev å berättar det mest underbara... helt otroligt efter typ 2 år! hejja hejja!! sååå kul gumman.. nästa gång du kan göra mig så här glad är när du säger att du fixar ett jobb! då e det en som e stolt här!!

Efter maten bar det av upp mot Js jobb. sen in på W å köpte lite naturgodis, inget sånt med choklad eller joghurt runt.. nej nej!! för nu ska jag ta tillfället i akt å säga att jag minnsan har nått botten i mitt socker beroende. varenda kväll, å på dagarna så talar mitt socker beroende... "vad blir det till kvällen? det vore ju mysikt med lite marabou choklad, eller varför inte lite kakor som står i skåpet å bara skräpar, eller ska vi åka å handla nått, jonas fixar det på vägen hem, eller why not slänga ihop en kladdkaka??" Det är ingen hejd på det!!
igår kom droppen.. min dyra vinterjacka som jag köpte förra vintern sitter alldeles för tajt... å förra vintern kunde jag inte ha den heller.. för då gick man runt med preggomagen! så nu måste jag kunna ha den iår... nej, nu får det vara nog!!! inget socker idag hittills *snälla håll tummarna för mig*


sen gick vi vidare mot Krs lägenhet... ingen hiss så upp 4a trappor.. pust stånk å stööön.. :-) Men guuu vilket fint kök som har gjort!!  hua hua hua... *vill oxå ha* :-)
Kr gör mig så jäkla sugen på att börja spela innebandy igen.. det bara spritter i benen...vore sååå jäkla kul!! ingenting får stoppa mig till nästa säsong!!

bert, fjärt!!

Kommentarer
Postat av: Emma Pemma

Unika besökare är dem som du är "vän" med på bloggen. jag vet inte hur man gör för att bli det men jag ska försöka bli det med dej.

Å förresten så var ditt inlägg om sött sug skit kul..hahaha

2007-11-18 @ 22:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0