Rör på katten??

"Rör på katten, rör på katten... bla bla bla.. rör på katten, rör på katten!!" Hemskt roliga bilder flyger i huvudet när jag hör Doggelitos nya singel.. haha sitter å småskrattar lite för mig själv.
Sen förstör J det hela med att säga att han sänger "rör på gröten.." nej, grööööten säger han inte!! han säger isf grötten!! (Inte ens det kunde han bjuda på)

Det var Adventsfika i helgen. Hos min faster, med alla kusiner å allt! jag tror vi var 13 pers..vi skulle ha vait fler med det är som alltid... folk droppar av. Det är alltid ett "jäkla kacklande" som J säger. Det kan jag hålla med om, lite grann... en det är ju sååå mysigt. Vi träffas ju inte så ofta så det är ju mycket att ta igen. Mycket skratt och stoj! E som alltid är glad och uppåt visade kankse inte sin bästa sida, tyvärr. Han möttes utav 2 hundskall när vi kom, då blev det lite gråt. sen alla människor!! oj oj oj det blev för mycket... bästa att vara liiiiiiiiiiiite purken hela kvällen:-)

Sen e det la lite rörigt, minst sagt! Det är så mycket jag vill skriva och få ur mig.. men det skulle nog skada mer än göra gott :-( jag får vänta lite... tror att tiden kan utvisa en hel del. Det blir så... det vet jag.  Hur det än blir kommer det att bli jobbigt framöver... Men jag lovar att det kommer att bli bra tillslut. :-)

Rör på grötten/katten, lyssna på blatten!! (förlåt, men det rimmar)

Kommentarer
Postat av: Hanna

en stor grabb med andra ord! =)
tiden går fort?

Jag gick in på stilmallen och gjorde om därifrån.
Satt med emmas igår och gjorde den ännu mera röd =)
Det tar inte så lång tid men kan vara klurit. Kankske blir svårt om du e ensam hemma och ska springa o jaga ngn hela dagarna? ;)
*hihi*

2007-12-05 @ 15:46:32
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0