Jag skrattar ihjäl mig!

Det är alltid så skönt att ha nån att ringa sådär på morgonkvisten.. när alla jobbandefolk antingen sover eller jobbar. Men en som håller Es tider är Te... Om det inte är jag som ringer vid 9-10 -tiden så är det Je. Ibland kan det t.o.m vara tidigare.

Som idag... jag hade väl bara en sak inbokad å det var att ta mig till Mio för att hitta något passande överkast till sängen. Har ju gjort om.. så nu har E vårt gamla rum, med vår fiiina tapet, och vi har ett kontor/sovrums rum :-)
väggarna är beiga/vita... så jag har inrätt i guld! tyget bakom sängen är brunt med guldgrejor på å sen har jag köpt en suuuupersöt buddha figur på indiska och guld lyktor... nu saknas bara ett överkast i passande färg.. men det finns ju inte! Vill att det ska vara brunt.. helst mörkbrunt. Nån som har nått tips?

Efter en mindre lyckad utflykt till Mio landar jag och Je med barnvagnarna på Daisys... två grillade med pommes! MUMMA! E fick banne... Te var på sitt bästa humör och skuttade som en kanin mest hela tiden. Hon har förövrigt fått tänder.. lika många som E, fastän att hon är 2 mån yngre... Akta mammas patte!
Det spöregnade ute så vi gick över till järnaffären för att titta på tapeter. In genom dörren... slänger en blick på kartan över stället.. Hiss? javisst raktfram å till höger! vi gick å gick! men ååå nä. vi svängde lite och traskade på.. när vi gett upp så.. vips! men här är ju hissen!
(Nu till varför magmusklerna har fått jobbar så hårt idag) En lite skrajsen Je klev på, tryckte på 2an å åkte upp. Jag som var kvar där nere var lite för het på  HIT knappen så hon han inte ens gå av där uppe. haha... hon tröck på åka knappen.. men inget hände, det klickade bara till, å hon tryckte igen, samma reaktion. nähä.. den lite hiss skrajsna Je kliver ur med barnvagnen. Jag ställer mig i hissen.. å vips åker jag upp. Men är tvungen att åka ner igen för att ta med min min barnvagn.. haha. väl nere kliver Je in igen med barnvagnen.. men Neeeeej! ingen reaktion på hiss jäkeln! jag höll på att dööö! provade flera gången... öppna dörren, trycka på 2an men NEJ! Då klev hon ut, och jag in. Då funkade det.. så jag och E åkte upp. När jag väl kommit ut ur hissen fick jag en fniss attack. Folk tittade, ville vika mig dubbel. Efter ett tag kommer Je upp. Hihi haha hihi haha
Då ropas det ut i högtalarna.. "Klockan är tre och varuhuset stänger" hahahahahahahahahaha jag dööör av skratt igen. Men jag hinner glimta min dröm taper iaf påvägen tillbaka.. synd bara att det råkade vara en Linné tapet och kosta 600 spänn rullen :-(
Jäkla hiss.. haha.. men ner kom vi utan problem iaf :-)

Nä nu ska J sita här och fibbla!! Trevlig helg!

pöss pöss lingon tuss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha ja det hade väl varit trevligt =P Och dessutom se pappan till lilla E.
Nu blir det Harry Potter och Fenixordern.
Kram på dej

2007-12-29 @ 20:20:31
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Anna

Vi har ett mörkbrunt överkast från IKEA. Det är beiget på andra sidan. Kram!

2007-12-29 @ 21:44:37
URL: http://anan1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0