Förkylningstjaffs!!

jag hatar att vara förkyld! Hela natten harj ag legat och yrat, varit vimsig och inte kunnat sova. Bihålorna har dunkat... å jag vet varför dessutom. Jo, igår när vi var på skansen vardet så jäkla kallt. Jag frös inte för 5 öre men jag trog hela tiden in kalluft  i näsan. Snoret började rinna och jag trog in istället för att snyta ut. Jag får skylla mig själv!

Idag blir det nog en hemma dag. Borde egentligen ner på stan och handla de 2 sista julklapparna. Det var så bra.. för när jag handlade på Åhlens sist i uppsala så var det klubbdagar och för varje 300 du handlade för fick du 50kr i rabattcheck... och jag handlade julklappar för 600 nånting så jag fick 100kr. Men dom går ut på julafton så man måste snabba på lite.

Och nu har jag fått ett nytt recept på julgodis jag ska göra... med nougat, mandelmadda och choklad. sååå smarrigt. Så fort jag bakat så ska ni få reda på resultatet. Men vad är det för mening att baka nu.. när man inte känner smaken??

Å sen går jag i väntans tider för att E ska få vattkoppor. Hoppas att han inte blir så berörd.

Igår satte jag julrim på alla mina klappar :-D Är så nöjd!!¨

"Den här kan du ha i bilen när du kör alla milen"

"Det finns inga dåliga dåliga väder, bara dåliga kläder. Därför finns dom här som funkar i alla väder"
"När du ut i kylan skall, ser denna till att du inte blir kall"
"Den du har är ej vacker, men denna går ej av för hacker"

kan du gissa vad det är? vill ju inte slöja för mycket... hihi

kram på er alla.. nu ska jag byta en bajsblajja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0